خرید سهم من از تمام تو این بود (مجموعه شعر)
نوشته شده توسط : imc

سهم من از تمام تو این بود (مجموعه شعر)


خرید سهم من از تمام تو این بود (مجموعه شعر)


دسته کتاب و مجله زیردسته شعر و داستان

سهم من از تمام تو این بود (مجموعه شعر)
نازنین ناظریان (شاعر)

مشخصات کتاب

تعداد صفحه: 64
نشر: داستان سرا (22 خرداد، 1389)
شابک: 978-600-5766-02-8
قطع کتاب: رقعی

فروشنده: زبان دوم

قیمت: 3,000 تومان

درصد :6

خرید سهم من از تمام تو این بود (مجموعه شعر)

خرید ست چوب و چرخ ماهیگیری 250 تلسکوپی باموتور 2000
خرید پلاک استیل 4 قل





:: برچسب‌ها: خرید , سهم , من , از , تمام , تو , این , بود , مجموعه , شعر ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: